איזה מצעים הכי מתאימים למיטה

פימה זהה לסופימה כותנה ולכותנה מצרית, אך ידוע שהיא גם מחוקה על ידי חברות המעסיקות תערובת של כותנה וחומרים אחרים. פימה דומה לכותנה מצרית וכותנה ארוכת סיבים באיכות גבוהה ואידיאלית למצעים מכיוון שהיא מייצרת סדינים של מצעי מיטה רכים במיוחד, עמידים ונושמים. בניגוד לכותנה מצרית וכותנה סופימא, זו לא דפיקה כי אתה יודע שאתה קונה סדין מחומר איכותי ומחזיק מעמד.

הכותנה המשובחת המיוצרת בהודו תוכננה במקור להכנת מגבות מכיוון שהיא יכולה להתייבש במהירות ולייצר מוך מינימלי

וניתן להכין באמצעותה מצעים באותם יתרונות. סדיני ג'רזי עשויים 100 אחוז כותנה או כותנה מעורבבים בסיבים סינתטיים, בדומה לחולצות סרוגות, מסביר איליאס. כמו הגופיות של ניוהארט שמרגישות כאילו אתם ישנים בחולצת הטריקו האהובה עליכם, ישנם חסרונות פוטנציאליים שכדאי לדווח עליהם.

ערכת סדינים של מלאני מגיעה בעשרות צבעים ודוגמאות ותוכלו לבחור בסדינים עם כיסים עמוקים במיוחד. פשתן הוא מצעי מיטה קלאסיים נוספים, חומר טבעי עשוי פשתן, סיבים צמחיים, כך שאינך צריך לפחד מגיהוץ נוסף.

סדיני סאטן מציעים תחושה חלקה וחמאתית יותר

והייתם מתקשים למצוא מוצר טוב יותר מסט הסדינים היוקרתי של ברוקלין בברוקלין. ערכת סדיני המיטה החיפוי של בול וענץ 'מורכבת מסדין מצויד עם כיס בגודל 17 אינץ', סדין שטוח, שני ציפיות (שני גדלים בציפית ציפית) ומצעים בגימור מאט רך וחמאתי.

ערכת סדיני הברוקלין לוקס לוקס מגיעה במגוון צבעים ודוגמאות פשוטות וסט הליבה מורכב מסדין שטוח

סדין הולם ושני ציפיות כרית. הסדינים רכים, מעוצבים מ -100% כותנה עם סרט ארוך, ובנייתם האיכותית תימשך שנים. קל לקנות גיליונות בקטגוריה זו, עם הדפסים מלאים, פלנל לבן קלאסי, רקמה ואפשרויות מפנקות שיש לקחת בחשבון.

בפיין קון היל יש את כל מה שאתה צריך

כדי להפוך את המיטה שלך לסופר נוחה, כולל שמיכות, כריות, שמיכות פוך ועוד. עם כיסים עמוקים למצעים שיכולים להכיל מזרנים בעובי של עד 16 אינץ '(השתמש בקישור SleepFoundation.org כדי לקבל הנחות עדכניות על מצעי Saatva ולמצוא את המחירים הטובים ביותר) ערכות המצעים של סאטן אורגני של Saatva הן הבחירה המובילה עבור לקוחות אשר רוצים שמצעיהם יהיו איכותיים תוך עמידה בתקנים מחמירים לייצור אורגני ובר קיימא.

ערכות יריעות סאטן אורגניות של Saatvas מיוצרות מ 100% כותנה אורגנית ועוברות תהליך הסמכה על פי תקני טקסטיל אורגניים גלובליים (GOT)

הם מוכרים גם כסחר הוגן, מה שאומר שהם מקדמים תנאי מפעל בטוחים ושיפור כלכלי לעובדים. בחר את הסדינים הטובים ביותר, ציפות השמיכות ושמיכות למיטה שלך עם יותר ממספר חוטים. לא משנה מה אתה מעדיף, תמצא את ערכת הגיליונות האידיאלית שלך ברשימה המאוחרת הזו. פורבס מאסטרס אוהבים את כיסויי הפשתן הטובים ביותר וקוראים להם ב 25 צבעים שונים.

בנוסף

בלוחות מיקרופייבר רכים יש כיסים עמוקים יותר למזרנים גדולים יותר. הקפידו למצוא סדינים מתאימים התואמים את עומק המזרן שלכם (הסדינים שלנו נדיבים בעומק 16 אינץ '). מומלץ גם שיהיו לפחות שני סדינים למיטה כדי שתוכלו להכין את המיטה, לא משנה מה אתם לעשות בכביסה.

בנוסף למצעים איכותיים ומצעים אחרים במחירים מוזלים, תוכלו למצוא מבחר עצום של ערכות מיטה בסחר המקוון למוצרי בית.

חברת ריהוט הבית בקליפורניה

היא אלטרנטיבה מצוינת לרשתות מצעי מיטה ומוכרת מצעים באיכות גבוהה כגון סאטן ופרקל במחירים נוחים. טבלי עצמך בארץ חלומות עם סט מפואר זה של סדיני כותנה אורגניים מלוטשים ומבריקים, הכוללים סדין שטוח ושני ציפות כרית. — – ערכת יריעות ספירת חוטים של Snowes Percale 500, 220 גיליונות מטוק יריעות של Snowes Percale עשויות מכותנה ארוכה מחוטים עם ספירת חוטים גבוהה של 500, מה שהופך אותם לזולים, במיוחד בהתחשב בכך שסדיני המטוק נמכרים במהירות. ts Set, Queen, 80 $ 80 $ לדברי אלסנדרה ווד, יועצת בסגנון שירות עיצוב הפנים המקוון Modsy, סדיני הכותנה מכותנה הם נהדרים כשנרד לך חם בשנתך. ווד מעדיפה מסיבות מוצקות עלים מעוצבים, והיא מצביעה עלינו על תפאורת הפסים של בית העיצוב הפיני מרימקקו, שעליו דיברנו בעבר ומפורסמת בזכות הדפסים המושכים את העין.

הם עשויים 100 אחוז כותנה אורגנית מחוות מוסמכות של סחר הוגן

והם זמינים בצבעי כסף מגניבים בנוסף ללבן המוצג לעיל. בפרט, עלי הפלנל שלהם הם מהטובים בשוק, ויש להם מבחר רחב של עלי פרקל כותנה, הנעים בין צבעים רגועים לדגמים קלאסיים.

סדיני חופה מנוף

שמיכות שמיכות ושמיכות טלאים זמינים במגוון בדים איכותיים, ותוכלו להזמין דוגמאות כדי להחליט איזה בד, צבע ודוגמה הכי מתאימים למיטה שלכם. בעוד חופה של מנוף ידועה בעיקר בזכות יריעות הסאטן שלה, הם הוסיפו לאוסף גם סדינים, שמיכות פוך וחיפויים פריכים, עשויים מכותנה מצרית ארוכה שנארגה באיטליה.

אומרים שהחומר מרגיש כמו מים קרירים על העור ומגיע בגוונים מרגיעים רבים

שמס הוא מקום נהדר למצוא מצעים איכותיים ומשתלמים, כיסויי שמיכות ומצעים אחרים בצבעים וסגנונות קלאסיים. הם עשויים 100% סיבים מודלים כגון סאטן ושזורים לרכות משי.

אחד התחביבים האחרונים שלי לעזור לעצמי במגיפות

הוא שדרוג המגבות והזרקת הסדינים. רוב ערכות הסדינים שלי ישנות ונרכשו כשרציתי צבעים מטורפים ותווי מחיר זולים, אז חשבתי שהגיע הזמן למשהו גבוה וישן יותר. אם כבר יש לכם שמיכה וכרית, בחרו באחד מבוטיקים אלה של מצעי מיטה.

תפריט נגישות