איך למצוא עובדים וירטואליים

בין אם אתה יזם מקוון או בעל עסק קטן, Finder הצוות הווירטואלי יכול לעזור לך להעסיק עובד וירטואלי מתאים. הגידול בצוות העובדים הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר בכל הנוגע להעסקת עוזרים וירטואליים. על ידי מתן גישה למגייסים למאגר כישרונות עולמי, תוכלו להעסיק עובדים וירטואליים מוסמכים ומנוסים מכל מקום בעולם.

תוכלו להעסיק עובדים וירטואליים מכל רחבי העולם ולהשתמש בהפרשי זמן לעבודה על פרויקטים מסביב לשעון. על ידי עבודה מרחוק ועבודה מרחוק על העובד הווירטואלי שלך, תוכל להגדיר אותם לשרת לקוחות ולקוחות באזורי זמן שונים.

זה אומר לחפש מיומנויות נוספות שהעובד המרוחק שלך צריך כדי להצליח בתפקיד וירטואלי. כדי להשיג בדיוק את רמת המומחיות הנדרשת לשם ביצוע העבודה, תוכלו למצוא אותה באזור הגיאוגרפי שלכם, ללא קשר למיקומו הגיאוגרפי.

כשאתה מעסיק עובדים לראשונה, עדיף להכין מדריך מפורט כיצד להעסיק עובדים וירטואליים. השלב הראשון בהעלאת העובד הווירטואלי הוא יצירת "פרויקט המשולב" בכדי להבטיח הכשרה.

עובדים וירטואליים יכולים להעסיק על ידי חברות צד שלישי כאשר אתה רוכש מהם שירותים

כלומר אינך צריך לדאוג לתלושי שכר או להתחייבויות מס. עובדים וירטואליים עובדים מרחוק, וחברות יכולות להעלות עובדים על הסיפון מרחוק באמצעות אותו תהליך דיגיטלי שבו הם משתמשים לעובדים במקום.

יתרון נוסף בהעסקת עובדים וירטואליים

הוא שיש להם איזון טוב יותר בין עבודה לחיים, מה שמוביל להגברת המוטיבציה ולסיפוק בעבודה. בנוסף לחיסכון, העסקת עובד וירטואלי פירושה גם שתוכל להכפיל את שעות העבודה של החברה שלך. אחד היתרונות של העסקת עובדים וירטואליים מחברות גיוס וירטואלי הוא היכולת להעסיק עובדים במשרה מלאה במחיר נמוך בהרבה. מכיוון שאין לך מתווכים, שירותי העובדים הווירטואליים של Woodbows יכולים לשכור עובדים וצוותים מרוחקים שאנו מקבלים במחיר סביר, או להעסיק באמצעות חברת צד ג '.

בדיוק כמו כוח האדם הרגיל

העובדים המרוחקים רוצים לחולל שינוי בעבודתם. עובדים מרוחקים מרגישים מחויבים יותר לחברה ולתפקידה מכיוון שהם יודעים שאכפת להם לא רק מהעובדים עצמם, אלא גם מהאנשים סביבם. הבנת מה שעובדיך הרצויים זקוקים מרחוק כדי להניע אותם תעזור לך למקסם את תפוקת העבודה שלך ולבנות מעורבות צוות וירטואלית. אם אתה ממלא אחר השלבים כיצד להעסיק עובד מרחוק, ודא שאתה מתאים בצורה מושלמת ועזור למנוע טעויות.

מספר השעות שאתה מצפה מהעובדים הווירטואליים שלך לעבוד מהבית במצב עבודה מהבית

אם העובדים שלכם צריכים להתנהג מרחוק, עליכם גם להקים עבורם מדיניות "עבודה מהבית". הנכונות הבלתי פורמלית להיפגש עוזרת להם לעבוד מהר יותר, והם מרגישים בטוחים שהם הולכים בכיוון הנכון. התקשר וירטואלי עם העובדים המרוחקים שלך בקבוצה 1 ל -1 ודון איתם בציפיות שלך.
למידע מורחב אודות איך למצוא עובדים מנשה בטיטו באפשרותך לבקר באתר menashe.org.il

עבור עובדים וירטואליים

זה יכול להיות חשוב עוד יותר להכיר את עובדיהם ברמה האישית, בין אם זה שם ילדם, גילם או תחומי העניין שלהם. אם עליך לשנות את תיאור התפקיד בעת העסקת עובד מרוחק, יהיה עליך לעדכן את שאלות ברירת המחדל לראיון העבודה. אינך צריך להשאיר הודעה או לחכות לתגובה מעובד וירטואלי כשעוברים ליד שולחנו לעדכוני הפרויקט.

זה יכול להיות קשה לפקח על עבודתם ולשמור על התפוקה כאשר הם אינם במשרד

זו הסיבה שצוות העבודה שלנו בחוויית העבודה וחיי העובדים ב- Procore אחראי על ניהול ההכרה והניסיון של עובדים וירטואליים, כך שאנשים יוכלו להעריך את העבודה הקשה שהם עושים כשהם לא במשרד.

כדי לגייס את הכישרון הנכון, השתמש בטיפים המפורטים כאן כדי לנהל בקלות עובדים וירטואליים ולהסתגל ולהצליח בעולם העסקים המודרני החדש. אם אתה כבר מוביל צוות מרוחק, אתה כנראה לא צריך לחשוב על העסקת עובד וירטואלי. פשוט עקוב אחר הטיפים הבאים במאמר זה ותוכל להעסיק עובד וירטואלי תוך זמן קצר.

עקוב אחר ההתקדמות של צוות ה- IT הווירטואלי המסור שלך בזמן שהם עובדים מרחוק, במיוחד עם הכלים שיש לנו ב- WoodBows. זמן דוקטור אוטומטי – מייצר דוח פרויקט מפורט המפרט כיצד עובדיך הווירטואליים מבלים את שעות עבודתם.

מדריך זה ידריך אותך מהו עוזר וירטואלי

כולל כיצד להגדיר אותו, להשתמש בו בצורה יעילה ולמקסם את השימוש בו. למד כיצד להישאר מעודכן, להיות פרודוקטיבי עם העובדים המרוחקים שלך, להקים משרד ביתי, ולמד עוד על היתרונות של עוזרים וירטואליים, לשם מה הם עובדים ואיך הם עובדים.

ניהול עובד וירטואלי ייקח להתרגל

אך אם תישאר עם זה, בהכרח תגדיל את התפוקה ותראה תוצאות חיוביות עבור העסק שלך. מנקודת מבט של בעל עסק, העסקת עובד וירטואלי במשרה מלאה היא בהחלט לא דבר רע. מה שהופך אותו לחלופה טובה יותר הוא שלא תצטרך לשלם עלויות דומות ושהסוכנות הווירטואלית עושה את רוב העבודה עבורך. זכור שמבחינתך כיזם, לשכירת עוזרים וירטואליים יתרונות, כמו למשל היכולת לחסוך בעבודה איתם.
לפרטים נוספים על איך למצוא עובדים וירטואליים נא להעיף מבט ב- fillva.com

תפריט נגישות