איך מכינים חשיש רפואי במגוון דרכים

איך מכינים חשיש רפואי

איך מכינים חשיש רפואי

קנאביס רפואי הוא מונח המשמש לתיאור השימוש בקנאביס ובקנבינואידים שלו לטיפול במחלות או להקלת תסמינים. השימוש בקנאביס רפואי שנוי במחלוקת בגלל דאגות לגבי בטיחות והעדר ראיות מדעיות לגבי יתרונות ארוכי טווח, אבל יש אנשים שטוענים שזה עוזר עם חרדות, בחילות וכאבים כרוניים.

השימושים המתועדים הראשונים מתוארכים לסין העתיקה, כאשר אנשים היו מעשנים או אוכלים את זה לשיכוך כאבים, כמו גם שימושים אחרים כגון לטיפול בעצירות או מלריה. כיום ניתן ליטול קנאביס רפואי דרך הפה גם בצורת גלולות לטיפול בבחילות קשות הנגרמות מכימותרפיה. זה יכול לשמש גם בקרם עור למצבים כמו אקזמה או פסוריאזיס.

קנאביס רפואי חוקי בקנדה עם מרשם רופא תחת הגישה לקנאביס לפור רפואי

כיצד להכין קנאביס רפואי

על מנת לייצר קנאביס רפואי, יש כמה דברים שעליך לעשות. הדבר הראשון הוא למצוא מקור טוב למריחואנה. זה יכול להיעשות בדרכים רבות, אבל הדרך הקלה והנפוצה ביותר היא לקנות את זה מחנות או מחנות מקוונת.

הדבר הבא שאתה צריך הוא לטחון את המריחואנה לאבקה דקה. אתה יכול לעשות זאת עם מכתש ועלי או על ידי הכנסתו למטחנת קפה. השלב האחרון הוא להוסיף מעט שמן בישול כמו שמן זית, שמן קוקוס, או כל סוג אחר של שמן שאתה מעדיף. כדאי לערבב היטב את החומרים לפני בישולם על אש נמוכה כ-10 דקות.

איך לעשות שימוש במכשיר אידוי למריחואנה?

מאדה מריחואנה הוא מכשיר המחמם עשבי תיבול, שמנים ושעווה לטמפרטורה מתחת לנקודת הבעירה. זה יוצר אדים שניתן לשאוף.

ישנם יתרונות רבים לשימוש במכשיר אידוי מריחואנה. הברור ביותר הוא העובדה שהוא לא מייצר עשן, וזה מזיק לריאות שלך ומייצר חומרים מסרטנים.

יתרון נוסף של שימוש במכשיר אידוי מריחואנה הוא שהוא משתמש בפחות גראס ממה שעישון עושה כי אתה לא מבעיר כלום. זה אומר שאתה יכול לחסוך כסף בטווח הארוך!

הדרך הטובה ביותר להשתמש במכשיר אידוי מריחואנה היא לטחון תחילה את הגראס שלך ואז להעמיס אותו לתוך תא החימום לפני הפעלת המכשיר. אתה צריך להמתין בין 10-30 שניות עד שהוואפ יתחמם לפני שאתה לוקח את שלך

איך מכינים חשיש תה גראס?

תה גראס הוא משקה ספוג קנאביס. אפשר להכין אותו בדרכים שונות, אבל יש שתי דרכים עיקריות לעשות אותו.

מאמר זה יספק לכם את המתכון הטוב ביותר לתה קנאביס, וגם ילמד אתכם איך מכינים חשיש למתכון לתה מריחואנה.

הדרך הראשונה להכנת תה גראס היא להשתמש בשיטת חליטה. זה כרוך בהרתחה של מים והוספת עלי הקנאביס למשך זמן מוגדר לפני סינון החומר הצמחי והוספת סוכר או דבש לטעם. הדרך השנייה היא להחדיר מים רותחים במיכל עם עלי קנאביס ואז להוסיף סוכר או דבש לטעם.

איך מכינים שמן קנאביס?

הכנת שמן קנאביס הוא תהליך של מיצוי וריכוז הקנבינואידים (בעיקר THC ו-CBD) מצמח הקנאביס.

תהליך הכנת שמן קנאביס הוא די פשוט, אך הוא דורש זמן ומאמץ.

תהליך המיצוי נעשה על ידי חימום הקנאביס בממס כמו בוטאן או אלכוהול כדי להפריד את הקנבינואידים.

שמן קנאביס הוא מוצר קנאביס המשמש למטרות רפואיות ופנאי. זה עבר חוקי במדינות רבות בארה"ב

ניתן לצרוך אותו כטינקטורה, באמצעות אידוי, או על ידי מריחה מקומית על העור. ניתן לבלוע שמן קנאביס גם דרך הפה, אך צורת צריכה זו טומנת בחובה יותר סיכונים משיטות אחרות.

ישנן שתי דרכים עיקריות לייצור שמן קנאביס: באמצעות מכונת מיצוי ממס או שימוש בלחץ וחום להפקת קנבינואידים מחומר צמחי.

שמן קנאביס הוא צורה חזקה של קנאביס שנוצרת על ידי מיצוי הקנבינואידים (THC, CBD) מהחומר הצמחי. תהליך המיצוי יכול להיעשות באמצעות בוטאן או פחמן דו חמצני כממיסים.

ישנן דרכים רבות לייצר שמן קנאביס, וזו הסיבה שחשוב לעשות את המחקר שלך לפני שאתה מחליט על שיטה להכנתו.

איך מכינים חשיש קנאביס רפואי לאינהלציה

עישון הוא הדרך הנפוצה ביותר להשתמש בקנאביס למטרות רפואיות. זוהי גם הדרך המהירה והיעילה ביותר להכניס קנבינואידים לזרם הדם.

הצינור עשוי בדרך כלל מזכוכית, מתכת או קרמיקה. יש לחמם את הקערה עם מצית או גפרור כדי לייצר עשן שניתן לשאוף. העשן שנשאף מכיל גם את הקנבינואידים וגם חומרים אחרים כמו זפת, חלקיקים וחומרים מסרטנים.

תהליך עישון קנאביס כולל שלושה חלקים:

  1. הדלקת הצינור

  2. שאיפה עמוקה

  3. נשיפה

שאיפת קנאביס רפואי היא צורת מתן שצוברת פופולריות בשנים האחרונות. צינורות עישון הם הדרך הנפוצה ביותר למתן תרופה זו, אך ישנן דרכים אחרות לעשות זאת.

תהליך הכנת מקטרת עישון דומה להכנת מקטרת זכוכית או בונג. השלב הראשון הוא למצוא צינור שיתאים בתוך הצינור ובעל אותו קוטר כמו החלק החיצוני של הצינור. השלב הבא הוא למקם מסכים בשני קצוות הצינור, ולאחר מכן לחבר אותם עם דבק או סרט. השלב האחרון הוא לחתוך כל צינור עודף שבולט מעבר לקצה המסך, ולאחר מכן להכניס אותו לקצה אחד של מקטרת העישון שלך.

איך להכין חשיש קנאביס רפואי לבליעה

מאמר זה ייתן לכם את היסודות כיצד להכין משקאות קנאביס לשימוש רפואי.

הצעד הראשון הוא להשיג את המריחואנה שלך ולעשות דקרבוקסילציה שלה. תהליך זה מסיר חלק מהחומר הצמחי וממיר חומצה טטרהידרוקנבינולית (THCA) לטטרהידרוקנבינול (THC). THC היא התרכובת הפסיכואקטיבית שנותנת לך גבוה. Decarboxylation גם עושה את הקנאביס שלך חזק יותר. אתה יכול לעשות זאת על ידי חימום הקנאביס שלך בטמפרטורה נמוכה עד שהוא מתחיל לעשן ואז לתת לו להתקרר לפני שאתה טוחן אותו ומכניס אותו לצורה ראויה לשתייה.

אם אתה רוצה להכין משקה, אנו ממליצים להשתמש בשמן קוקוס או חלב שקדים כמרכיב כי הם בריאים יותר משמנים או חלבים אחרים.

אנשים רבים שרוצים להשתמש במריחואנה רפואית, אך לא רוצים לעשן אותה, ינסו למצוא דרך לבלוע אותה במשקה או באוכל.

ניתן לעשות זאת על ידי בישול עלי ופרחי הקנאביס עם חמאה ושמן. לאחר מכן מסננים את המוצר המתקבל ומערבבים אותו עם חלב או מים לפני השתייה.

אם אתה משתמש בקנאביס למטרות רפואיות, עליך להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה את שיטת הבליעה הזו.

איך מכינים חשיש לבישול קנאביס, מייבוש לבראוניז

המתכון הזה מיועד לבראוניז קנאביס, אבל אפשר להשתמש בו גם להכנת שמן קנאביס או כל פריט מזון אחר. המתכון הזה ילמד אתכם איך מכינים חשיש של שמן קנאביס ואז להפוך אותו לבראוניז.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא decarboxylate את הקנאביס. Decarboxylation הוא תהליך שמפעיל את ה-THC וה-CBD במוצר שלך ומשחרר את מלוא הפוטנציאל שלו. לשם כך, חממו מראש את התנור ל-240 מעלות צלזיוס (115 מעלות צלזיוס) ופזרו את הקנאביס הטחון באופן שווה על תבנית אפייה. השאירו אותו בתנור למשך 15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם כדי שכל החומר הצמחי יתחמם באופן שווה.

לאחר מכן, תן לו להתקרר לפני לטחון את המוצר המעורפל כעת עם מטחנה חשמלית או קפה

המתכון לבראוניז קנאביס די קל. צריך להכין אותו מראש, אבל התוצאה הסופית שווה את זה.

הצעד הראשון הוא לבשל את הקנאביס. אתה יכול לעשות זאת על ידי הרתחה במים או אפייה בתנור. השלב השני הוא לטחון את הקנאביס ולערבב אותו עם כל מרכיב אחר שתרצו – כמו סוכר, אבקת קקאו, תמצית וניל וכו' ולבסוף, צריך לאפות אותם עד שהם מוכנים ולהנות!

תפריט נגישות