איך מנקים צמיד פנדורה

שלב 1 – הסר את מכסה הסוללה

השלב הראשון של ניקוי צמיד פנדורה הוא להסיר את מכסה הסוללה. זה נעשה על ידי שחרור שני הברגים בגב הצמיד. הכיסוי יקפוץ ויחשוף כמה סוללות ולוחית מתכת קטנה.

על מנת לנקות את צמיד הפנדורה שלך, תצטרך להסיר את מכסה הסוללה. זה נעשה על ידי שחרור שני ברגים בגב הצמיד שלך. המכסה יקפוץ ויחשוף כמה סוללות וצלחת מתכת קטנה.

שלב 1: הסר את מכסה הסוללה.

השלב הראשון הוא להסיר את מכסה הסוללה. לשם כך, השתמשו במברג קטן ופתחו את תפס המתכת המכסה את תא הסוללות.

שלב 2: הסר את הברגים.

לאחר שהסרת את מכסה הסוללה, אתה אמור לראות מספר ברגים בגדלים שונים. תצטרך להסיר את כל אלה כדי לגשת לחלק הפנימי של צמיד הפנדורה שלך.

הקדמה: האם אתה צריך להסיר את הקסמים?

צמידי פנדורה הם מתנה נהדרת לכל אירוע. הם מושלמים ליום הולדת, סיום לימודים, או סתם כדי לומר שאני אוהב אותך. אבל עם חלוף הזמן והבלאי, הם יכולים להתלכלך ויש צורך לנקות אותם.

בחלק זה נעבור על איך מנקים צמיד פנדורה. אנו נסקור את השלבים השונים שתצטרך לנקוט כדי להסיר את כל הלכלוך והלכלוך שהצטברו על הצמיד שלך. נדבר גם על איך אתה יכול להאריך את חיי צמיד הפנדורה שלך על ידי שמירה עליו נקי ויבש כל הזמן, כך שהוא לא יהפוך לתכשיט בלתי שמיש.

נושא הסעיף: איך מנקים צמיד פנדורה: הקדמה: האם אתה צריך להסיר את הקסם?

מילות מפתח של מדור:

מבוא

צמיד פנדורה הוא אחד מפריטי התכשיטים הפופולריים ביותר, ויכול להיות קשה לשמור עליו נקי. החדשות הטובות הן שקל לנקות צמיד פנדורה.

שלב 1: הסר את כל הצ'ארמס והקישורים מהצמיד.

שלב 2: מרחו כמות קטנה של סבון כלים על מטלית לחה או ספוג ונגבו בעדינות כל חוליה. שטפו את הסבון במים חמים ויבשו במטלית רכה או מגבת נייר.

שלב 3: החזר את כל הקסמים והקישורים, סגור את הסוגר ואז נער את הצמיד שלך במרץ כדי להסיר עודפי טיפות מים.

כיצד לנקות צמידי פנדורה עם מטליות ליטוש תכשיטים

צמיד פנדורה הוא תכשיט יפהפה, אך יכול להיות קשה לשמור על ניקיונו. אחת הדרכים הטובות ביותר לנקות את צמיד הפנדורה שלך היא באמצעות מטלית ליטוש תכשיטים.

מטליות ליטוש תכשיטים עשויות ממיקרופייבר ונועדו להסיר לכלוך ולכלוך מבלי לפגוע במשטח. על מנת לנקות את צמיד הפנדורה שלך עם מטלית ליטוש תכשיטים, בצע את השלבים הבאים:

1) עטפו את בד ליטוש התכשיטים סביב האצבעות כך שהבד פונה החוצה.

2) שפשפי את הבד בתנועות סיבוביות על פני הצמיד שלך עד שהוא מרגיש חלק ומבריק שוב.

3) חזור עד שכל חלקי הצמיד שלך נקיים!

על מנת לשמור על מראה צמיד פנדורה חדש, חשוב לנקות ולהבריק אותו באופן קבוע.

הדרך הטובה ביותר לנקות צמיד פנדורה היא באמצעות מטלית ליטוש תכשיטים. זה יסיר כל לכלוך או לכלוך מפני השטח של הצמיד. אתה יכול גם להשתמש במברשת שיניים רכה ובסבון כלים כדי לקרצף כל לכלוך עיקש שעלול להיות על פני הצמיד.

כדי להבריק את צמיד הפנדורה שלך, עליך להשתמש בתרסיס לניקוי תכשיטים או בתמיסה על מטלית ההברקה שלך. שפשפי בעדינות את פני הצמיד שלך בתנועות סיבוביות למשך כ-30 שניות ולאחר מכן נגב את עודפי חומר הניקוי עם חלק יבש של מטלית ההברקה.

תפריט נגישות