איך משתמשים בתוכנת google sheets

אני מנסה להיות נייד ככל האפשר, כי תמיד יש לי מחשב פתוח ומאמץ רב מדי לקחת זמן רב מדי לעשות משהו כמו להירשם לפגישות כל הזמן.

נפרד מההרשמה ל- Gmail

פתח את כרטיסיית האפליקציה, גלול בין גיליונות אלקטרוניים וצור גיליונות אלקטרוניים בלחיצה אחת. כדי ליצור גיליון אלקטרוני חדש בגיליון האלקטרוני של Google, היכנס לחשבון Google Drive שלך. המסך שלך מופיע כגיליון אלקטרוני פשוט המחולק לשורות, אותיות ועמודות ממוספרות.

באפשרותך ליצור גיליון אלקטרוני חדש מהתפריט הימני העליון (חדש> Google Sheets באפליקציית Google Drive) או להקיש על סמל הפלוס בפינה השמאלית התחתונה ולבחור ב- Google Sheet

לא משנה באיזו מהן תבחרו, השולחן ייפתח. לפני שתתחיל להזין ולייבא נתונים, תוכל לתת שם לטבלה בשדה הטקסט שבראש המסך.

בתחתית הדף, תראה כרטיסיות לטבלאות והשולחנות שלך, כמו גם כפתור להוספת גיליון חדש. ישנן נוסחאות נוספות ב- Google Sheets – תוכל להשתמש בכלי החיפוש ובכלי הגיליון האלקטרוני המפורטים להלן כדי למצוא את אלה שאתה זקוק להם.

אם תזין נתונים מתא שלא תואם לאף אחד מהפריטים ברשימה תראה אזהרה כשתזין את הנתונים. אם אתה רוצה שאנשים יכניסו מחדש פריטים מהרשימה, בחר דחה קלט לצד נתונים לא חוקיים.

אחת התכונות החשובות ביותר של Google Sheets

היא שהיא מאפשרת עריכה משותפת של גיליונות אלקטרוניים בזמן אמת. זה מאפשר למשתמשים לערוך, לארגן ולנתח סוגים שונים של מידע. זה גם מאפשר שיתוף פעולה בין מספר משתמשים, עריכה ועיצוב קבצים בזמן אמת, וכל השינויים בטבלה במעקב אוטומטי בהיסטוריית הגרסאות. – שלא כמו קבצי דוא"ל או קבצי Excel בין חברי הצוות, Google Sheets Collaboration מאפשר לחברי הצוות לגשת, לשלוט ולערוך מידע על גיליונות אלקטרוניים מכל מיקום מסמך ומאפשר למשתמשים להציג את העבודה בגיליון האלקטרוני בכל עת. Google Sheet הוא חינמי וקל ללימוד, מאפשר גישה למשתמשים ומקדם שקיפות ושיתוף פעולה בין חברי הצוות העסקי – תכונות שיש להן חשיבות עליונה במקום העבודה. ניתן להשתמש בו לצד תוכניות אוטומציה אחרות כדי להשיג נתונים ממקום אחד, לייעל את תהליכי האישור ולהקל על פעולה חלקה של תוכניות הקשורות לנתונים.

ההשוואה הטובה ביותר עבור Google Sheets

היא Microsoft Excel, שהייתה תוכנית הגיליונות האלקטרוניים המובילה מזה למעלה משלושה עשורים. על סמך הניסיון שלו, העיתוי הפשוט והלמידה כיצד להשתמש בתוכנה, זה עובד אותו דבר עבור כולם. האוטומציה שלה מהווה יתרון לתוכניות מסוג זה, אך היא אינה מבטלת את הסיכונים והעלויות הכרוכים במגבלת הטעויות האנושיות של אקסל, ואינה מספקת פלטפורמה פשוטה למניפולציה של נתונים מקומיים.

Google Sheets

Google Docs ו- Google Slides דומים ל- Microsoft Excel, Microsoft Word ו- Microsoft PowerPoint, כמו גם לחלקים בודדים של Microsoft Office. מי שיש לו קטלוג גדול של מסמכים ב- Microsoft Excel (תוכנית הגיליונות האלקטרוניים המובילים מזה למעלה משלושה עשורים) ישמחו ללמוד שגוגל גליונות תואמים לקבצי Microsoft Excel. Microsoft PowerPoint מתאר את עצמו כגיליון אלקטרוני חלקי, מסד נתונים חלקי ומהווה אלטרנטיבה ייחודית ל- Google Sheet.

ייבוא נתונים לגליון אלקטרוני סוכנויות ממשלתיות וארגונים פרטיים רבים מציעים נתונים בגיליונות אלקטרוניים או אחרים. פורמטים באתרי האינטרנט שלהם שאתה יכול להוריד למחשב שלך.

אם אתה רוצה להשתמש בכלי Excel

כדי לנתח את הרשומה בקבצים שלך, אתה יכול לייצא את קבצים. ייבוא נתוני דוגמה תן לנו להוריד כמה נתונים כדי להדגים כיצד לייבא נתונים לטבלת Google Docs ולתת כמה נתוני דוגמה שנוכל להשתמש בהם כדי להציג חישובים ולהשתמש בתכונות אחרות של הטבלה. כמו כל קובץ אחר שאתה מוריד למחשב שלך, גיליונות אלקטרוניים של Google יוצרים גיליון אלקטרוני חדש ב- Google Docs.

שירות זה

יחד עם יישומים אחרים בחבילת גוגל דרייב, משמש ככלי שיתופי לעריכת מסמכים משותפים בזמן אמת. ניתן לשתף, לפתוח ולערוך מסמכים על ידי משתמשים מרובים. משתמשים יכולים לראות שינויים באופי בעוד עובדים אחרים מבצעים שינויים.

Google Docs וחבילת העורך שלה הם בחינם ליחידים

אך זמינים גם כחלק ממרכז העסקים של גוגל ומרחב העבודה של גוגל, המציעים מאפיינים עסקיים נוספים למינוי חודשי. ניתן להגיע אל Google Docs באמצעות דפדפני אינטרנט ויישומים מבוססי אינטרנט וזמין כאפליקציה סלולרית לאנדרואיד ו- iOS כמו גם ליישום שולחני עבור Google Chrome. בנוסף, גוגל מציעה תוסף לדפדפן האינטרנט של Google Chrome הנקרא Office Edit Docs, Sheets ו- Slides המאפשר למשתמשים להציג ולערוך מסמכי Microsoft Word באפליקציית Chrome Docs.

אם אתה רוצה לעבוד עם גיליון אלקטרוני קיים ב- Excel

עליך לייבא אותו לגיליונות Google החדש שלך. אם אתה צריך לייבא גיליון אלקטרוני של Excel ל- Google Sheet, עבור אל קובץ> ייבוא> העלה ובחר קובץ באחד מהפורמטים שאינם מוגנים באמצעות סיסמה כגון.xls.

אפליקציות Excel לטלפונים ניידים ושולחנות עבודה מסנכרנות אוטומטית את הנתונים שלך

אז וודא שאתה משתמש בגרסה האחרונה של הגיליון האלקטרוני, ללא קשר למכשיר שאתה עובד עליו. להלן רשימת החלופות הנפלאות של Google Sheets לתוכנת גליונות אלקטרוניים של Zoho Sheets עבור צוותים משותפים.

תוכנת גליונות אלקטרוניים של Zoho Sheets עבור צוותים משותפים מאפשרת למשתמשים ליצור, לערוך ולשתף גיליונות אלקטרוניים. במקום לשלוח מסמך בדוא"ל למספר אנשים, ניתן לפתוח מסמך יחיד על ידי מספר משתמשים ולערוך אותו.

התכונה Explore ב- Google Sheets הוצגה בספטמבר 2016. היא משתמשת בלימוד מכונה כדי להביא פונקציונליות נוספת. הוא מספק מידע רב על בסיס הנתונים שהתווספו לטבלה, והוא מתעדכן אוטומטית בהתאם לנתונים שנבחרו.

תפריט נגישות