החלפת מצבר לרכב עד הבית – פתרון נוח לכל לקוח

החלפת מצבר לרכב עד הבית

החלפת מצבר לרכב עד הבית

מהם היתרונות של החלפת מצבר לרכב עד הבית של הלקוח?

מצבר לרכב הוא אחד החלקים החשובים ביותר ברכב. הוא מספק את הכוח הדרוש להתנעת המנוע, כמו גם מפעיל את כל שאר הרכיבים החשמליים במכונית.

מצבר לרכב גם הוא בעל תוחלת חיים מוגבלת, ובסופו של דבר יהיה צורך להחליף אותו. מאמר זה יבחן כמה מהיתרונות הנלווים החלפת מצבר עד הבית של הלקוח.

היתרון העיקרי בהחלפת מצבר רכב משלך הוא חיסכון בכסף. סוללה חדשה יכולה לעלות למעלה מ-₪500, בעוד ערכת החלפת עשה זאת בעצמך יכולה לעלות בסביבות ₪200-₪350. אתה יכול לחסוך למעלה מ-₪150 על ידי התקנתו בעצמך!

יתרון נוסף להחלפת הסוללה שלך הוא היכולת למחזר אותה כאשר היא מתה. מצברים לרכב אינם ניתנים למיחזור ברוב המקומות, כך שהיית עושה זאת צריך לזרוק אותם לפח או למחזר אותם למזבלה. אם יש לכם ילדים, אולי כדאי לשים לב לאיזו סוללה משתמשים ולקנות אחת חדשה עם כל ילד. הם לא זולים ועולים בסביבות ₪150 לסוללה כאשר אתה צריך אחד חדש.

החלפה של מצבר במוסך מורשה

מיקומה של הסוללה בעבר הקשה על ההגעה אליה. זה דרש כמה דברים לפירוק ולאחר מכן תוכל להגיע למצבר ולבצע החלפות. ישנם רכבים אשר בחלק הפנימי צריכים לפרק חלק מלוח המחוונים לצורך סיוע במהלך זה

כיום המצבר ממוקם לרוב בתא המנוע, מה שמקל על כל התהליך. טכנאי יכול להגיע אליו בקלות ולהחליף אותו על ידי ניתוק רק כמה כבלים.

בעלי רכב שנמצאים במצב מצער שמצבר הרכב שלהם מת, זקוקים לשירותי גרירה הגוררים את הרכב למוסך לצורך טיפול. תהליך זה יכול לקחת מספר שעות מיום העבודה של הנהג, כמו גם לעלות לו כסף.

גרירת רכב למוסך היא תהליך יקר וגוזל זמן שלא משתלם אם הנהג יכול להחליף את המצבר במהירות ובקלות.

החלפת מצבר עד הבית ללקוח

כשברור שבעיית ההתנעה קשורה לבעיית סוללה, הנהג פשוט מתקשר למוקד ומדווח על כך. האלגוריתם מעביר את פרטי מיקום הרכב ודגם, ולאחר בדיקת התקלה יחזרו אליכם עם הצעת מחיר.

מערכת המצבר עד הבית מהווה פתרון מתקדם ויעיל במיוחד. אם הנהג לא מצליח להתניע את הרכב וברור לו שמדובר בבעיית מצבר, הוא פונה למוקד ומדווח על התקלה. הוא מעביר את הכתובת שבה הוא ממוקם וגם פרטים על הדגם של הר.

אחת המשימות של מכונאי היא להיות מוכן לכל אירוע. ככזה, בהתבסס על מידע עדכני, יש לו סוללה תואמת במכונית והוא ממשיך לדרך מיד. לאחר בחינת הרכב הפגום, הוא מודיע לבעלים אם הם זקוקים למצבר חדש או לא, תוך שהוא מציע מספר אפשרויות

הלקוח משלם לטכנאי עבור משימה שבוצעה היטב ויוצא עם תעודת אחריות ביד. עבודה כל הכבוד!

סוגי מצברים עבור רכבים שונים

המכונאי מציע מגוון רחב של מצברים ישראלים וזרים וכל הדגמים המוצעים יוצרו במפעלים איכותיים, כלומר בטוח יחזיקו לך זמן רב.

המכונאי הוא ספק מהימן של שירותי סוללה. החברה מציעה מגוון סוללות, לרבות דגמים ישראלים ומוצרים זרים. כל הדגמים המוכרים מיוצרים כבר שנים במפעלים יוצאי דופן, כך שהם אמינים וניתן לסמוך עליהם לאורך זמן.

ישנם מחירים רבים ושונים עבור סוללות, אך הם נעים בערך באותה עלות. חיי סוללה ממוצעים הם עד 12 חודשים. עם זאת, לחלק מהסוללות יש אחריות הרבה יותר ארוכה ויכולות להחזיק שנים!

עלות מצבר לרכב נקבעת על ידי היצרן, לא על ידי הסוחר. בדרך כלל יש ביניהם פערים של עשרות שקלים ובנוסף זה נותן תקופת אחריות. הממוצע הוא 12 חודשים, אבל יש הרבה יצרנים שנותנים תקופת אחריות ארוכה יותר. כך ללקוח יש פחות מה לדאוג בכל הנוגע לסוללה שלו.

על מנת להימנע מחוסר חשמל באופן בלתי צפוי, כדאי לגשת מדי פעם לבדיקת מצבר אצל איש מקצוע. אם הם מבחינים שנשארה פחות מכפית, הם ימליצו להחליף את המצבר בהקדם האפשרי כדי להימנע מהשבתת המכונית.

יש שורה של סימנים קטנים המעידים על צורך במצבר חדש. הפופולריים ביותר הם:

  1. המכונית שלך כבר לא מאיץ כמו פעם

  2. המנוע שלך מתחיל לקצוץ או נתקע

  3. הפנסים והפנסים הפנימיים מתחילים להתעמעם

  4. אתה רואה הודעות אזהרה על לוח המחוונים.

תפריט נגישות