טיפים לבחירת מזרן

טיפים לקניית מזרני צמר כפי שכבר ציינתי בעבר, אם ברצונך לקנות מזרן באופן מקוון, הימנע מלבחור אחד רך מדי עבורך מכיוון שהוא עלול לגרום לצביטת הירכיים והכתפיים שלך ולעמוד השדרה להתעקם כלפי מטה, ולהפעיל לחץ על מפרקים ושרירים , שעלול לגרום לכאב בבוקר ובערב. כמו כן, הימנעו ממזרנים יציבים מכיוון שהם מפעילים עומס מיותר על הכתפיים והירכיים וסביר להניח שהם לא יתמכו בעמוד השדרה המותני, ויגרמו לכאב ונוקשות מאזורים בלחץ גבוה. בסיסי מיטה או ספות הם בדרך כלל מזרנים מוצקים יותר, לכן יש לזכור כאשר מחליטים לאן המתח הולך.

אריכות ימים חשובה עבור ישנים מכל שכבות המשקל

אך אנשים מעל 230 ק"ג גורמים ללבוש רב יותר בשכבת המזרן העליונה. מסיבה זו, ישנים בעלי משקל גוף גבוה יותר צריכים לבחור במזרונים עם מערכות נוחות עבות יותר המשתמשים בחומרים בעלי צפיפות גבוהה יותר. גם אם מזרן נראה טוב היום, אתה תוהה אם הבסיס יחזיק מעמד עשר שנים לפני שהוא נהרס על ידי מזרן חדש.

מחקר קטן משנת 2010 מציע כי שינה על מזרון בעל חוזק בינוני יכולה להקל על הכאב ולשפר את איכות השינה

אם יש לך פחות משקל גוף, ייתכן שלא תזדקק לתמיכה נוספת של מזרן שמרגיש יציב. למותג אחד יש תחושה של 6, אחר לחברה של 5 בינוני ולשני יש תערובת של מדיום תחושה ומזרן קצף מלא.

יש אנשים שמעדיפים מזרנים רכים לעומת מוצקים, אך גורמים אחרים כמו כאבי גב או מפרק הירך יכולים להשפיע על איזה מזרן מרגיש נכון. חשוב על זה כאשר אתה מחליט להשתמש במזרן הנוכחי שלך בבית או במלון אם אתה רוצה מזרן קשיח או רך.

תחשוב על מזרן של אינרספרינג

קצף זיכרון סליל ארוז או לטקס, או מזרן שני חדרים מלא באוויר. אנו רוצים להתרשם מנסיכה ואפונה הטובה ביותר שלך בכל מזרן כדי שתוכל לראות מה מרגיש הכי טוב עבורך. קפיצי כיס, צמרות רכים ומזרני קצף זיכרון טובים ומזרני לטקס עובדים היטב.

ככלל

אנשים כבדים נוטים להעדיף אחיזה איתנה, ואילו אנשים קלים יותר מוצאים מזרן בינוני עד רך יותר נוח. מזרנים לישון גב וסוגי מזרונים מתאימים ביותר לישון גב, לכן חפשו מזרן הנותן תמיכה טובה בכדי לתת לעמוד השדרה שלכם משהו כדי לשמור אותו במצב הנכון בזמן שאתם ישנים. ישנים קדמיים ומזרנים עם קפיצים בכיס עובדים היטב כדי לתמוך בכם במקום הנכון, בעוד שקצף הזיכרון גורם לכם להרגיש מרוסנים יותר.

מזרן בינוני עד יציב הוא בחירה מצוינת עבור ישנים משולבים מכיוון שהוא יוצר איזון נעים בין הפגת לחץ לתמיכה. עבור ישני קיבה, אינרספרינג הוא מזרן היברידי המשלב קטע ספירלה גבוה עם כרית ושכבה עליונה מרופדת.

מזרן בעל עוצמה בינונית רך מספיק בכדי להקל על הכתפיים כאשר ישנים לרוחב

אך יציב מספיק כדי לתמוך בירכיים בעת נודניק על הגב. מזרן קצף זיכרון הוא מזרן היברידי – מזרן לטקס עם חלק עליון שכבת נוחות של קצף זיכרון – שעובד היטב עבור ישני קיבה. קצף זיכרון מחובק מספק מזרן שכידוע ישן חם.

ידוע שמיטות לטקס מספקות נוחות, אך הקצף יכול לגרום לישון להרגיש כלוא במקום אחד. עבור ישני גב, הגב הוא תנוחת השינה הטובה ביותר מכיוון שהמזרון שלך תומך ביישור נכון של עמוד השדרה.

מזרנים היברידיים משלבים שכבות קצף זיכרון ושכבות לטקס כגון מזרני Innerspring, במטרה לספק תערובת של רכות ותמיכה. מזרני קצף זיכרון ידועים בתכונות הצפיפות והקונטור הגבוהים שלהם. הם נועדו להסתגל לגוף, וכתוצאה מכך הפגת לחץ.

במקרים מסוימים

מזרנים צפופים קצף זיכרון מחזיקים זמן רב יותר ואינם שוקעים עמוק כל כך. מזרני קצף זיכרון אידיאליים גם לישנים רוחביים, לאנשים עם כאבי מפרקים וזוגות שלא רוצים לשמוע את האחר מסתובב או זורק. קצף הזיכרון אמנם מועיל מסיבות רבות, אך הוא חסר את תמיכת הקצה הנדרשת כשאתה צריך לישון בצד אחד, כמו גם את הקרירות והתגובה שחלקנו מחפשים במזרן.

אם יש לך אלרגיה לטקס

עליך להימנע ממזרני לטקס. מי שישן חם או משנה תנוחת שינה בתדירות גבוהה, צריך לחשוב גם על מיטת לטקס. בחירת מזרון לפי תנוחת שינה: בבחירת מזרן חדש חשוב לקחת בחשבון את תנוחת השינה שלכם כך שתוכלו למצוא מזרון המתאים לצרכים הספציפיים שלכם.

עבור ישנים בצד הם צריכים לחפש מזרן בינוני עד כבד שיוצר איזון בין קווי מתאר ותמיכה נוחה

קצף זיכרון או קצף מתערבבים במזרנים שעושים עבודה טובה בפיזור משקל הגוף באופן שווה על המזרן כדי למנוע כאבי ולחץ נקודות בכתפיים ובירכיים. עבור ישני קיבה, עליהם לישון על מזרן יציב התומך ביישור גוף תקין ונמנע מטבילה.
בכדי לראות מידע בתחום של Vertex מזרנים מומלצים וטיפים לבחירת מזרן יש לבקר באתר vertex-il.co.il

ישנים משולבים מוכווני עתיד ירצו יותר מתמיד לשקול את הקפיצה והניידות של המזרן שלהם. זה חיוני שהם מסוגלים לנוע בקלות ולהתאים עמדות כך שירצו להתמקד בלטקס צף או במזרן היברידי.

מזרנים רבים טוענים כי הם מקלים על כאבי כתפיים וירכיים, לכן חשוב להתעמק במפרט העיצוב כדי לראות אם המיטה תקל על הלחץ באזורים אלה.

עכשיו שיש לך מושג כללי על היתרונות והחסרונות של כל סוג מזרן, בחר מזרן. בנוסף לתכונות הבסיסיות כמו רמות חוזק, כדאי ללמוד על התכונות הספציפיות שמציעים מוצרי מזרון שונים. אנו מתעמקים בבחירת סוג מזרן על בסיס חומרים ספציפיים.

קווין אבוקדו ירוק LaTeX היברידי משלוח חינם לכל 50 מדינות Gol מוסמך חומר כרית אופציונלית $ 300 עד $ 600 $ 13.99 מזרן קצף מעורב משלוח חינם לכל ארה"ב הסמוכה Leesa זיכרון מוקצף (משלוח חינם עד 50 המדינות) כרית חבילה קרן מגן בסיס $ 99.99 מזרן צוף (קצף זיכרון פקס

משלוח חינם לארצות הברית) ייצור בחו"ל פירושו מחירים נמוכים יותר עבור הצרכנים $ 7.99 קצף מזרן סגול משלוח חינם בכל ארה"ב הרציפה.

תפריט נגישות