כיצד עושים יישור שיניים

שיטות יישור שיניים קוסמטיות הן טכניקה מיוחדת המשמשת ליישור שיניים תוך 6 חודשים בלבד. ברוב החולים, זה יכול לקחת עד 3-4 חודשים ליישר שיניים עם סדים, ואף יותר זמן עבור חלק מהחולים עם מחלות שיניים חמורות יותר כמו סרטן שיניים, אובדן שיניים ועששת. עבור מיעוט האנשים זה יכול לקחת עד 2-3 שנים, אבל עבור הרוב המכריע זה פחות משנה.

עליך לפנות לרופא השיניים שלך בכדי לקבל תוכנית טיפול מדויקת יותר, אך ניתן לומר שתיקון שיניים באמצעות סוגריים לוקח 12 עד 18 חודשים בממוצע.

אתה נפגש עם רופא שיניים על מנת שיוכל להעריך את בריאות השיניים הנוכחית שלך ואת יישורך

תוכלו להמליץ על איזו שן – אפשרויות הטיפול הכיווניות מתאימות לכם. תיפגש עם רופא השיניים שלך על מנת להעריך את מצב בריאות השיניים הנוכחי וכדי להמליץ אם אפשרות הטיפול נכונה. למידע נוסף, תוכלו גם להיפגש עם האורטופד לקבלת מידע נוסף.

אם אינך מכיר את Invisalign

זהו סוגריים המשמשים להידוק שיניים למבוגרים, מתבגרים וילדים. ראשית שקול את מחזיק הפלסטיק השקוף המשמש ליישור השיניים. סוגרים בלתי נראים עושים עבודה טובה כשאתה מכוון את השן לאט כדי ליישר אותה או לתקן בעיית נשיכה מכיוון שהם פלסטיים ונשלפים.

אם אתם מחפשים דרך ליישר את השיניים ללא פלטה

Invisalign היא בחירה נהדרת עבורכם. צרכנים רבים מגלים עניין ביישור שיניים בבית, מה שהביא לעלייה במספר המומחים לטיפול בשיניים ולשימוש במיישור שיניים. ככל שיותר ויותר אנשים תוהים כיצד להשיג שן ישרה עם פלטה או InVISalign, כמה ערכות פלטה ביתיות הפכו פופולריות מאוד. InVisalign (r) הוא מכוון ליישור ביתי קל לשימוש, מיישר ושקוף נשלף המותאם לשן שלך על ידי מומחה לרפואת שיניים וטיפול. לאחר ששן מיושרת ומיישרת כראוי והטיפול הושלם, מסירים את הפלטה. ברגע שהשיניים ייושרו כהלכה ויעברו הלאה למצב הנכון, תקבל Invisalign חדש. לאחר טיפול בהרמת שיניים: לאחר סיום הליכי הרמת השיניים והשיניים מיושרות נכון, כל הסוגרים שלך יוסרו ולא יגרמו עוד לכאב או אי נוחות.

אם אינך זקוק לטיפול ארוך

העלות היא מכיסך ותקבל רק ניתוח שיניים כדי להאיץ את תהליך חבישת הפלטה. אם תחליט בסופו של דבר שתקן את השיניים הקוסמטיות שלך על ידי מומחה, הנזק לשיניים שנגרם כתוצאה משימוש בשירות חסון לא אמין כגון Invisalign עשוי להיות יקר בהרבה. עלות פלטה מקצועית לפלטה קוסמטית ניתנת להשוואה למחיר של פלטת מתכת, כך שעליכם לעשות זאת בעצמכם. עם זאת, אם אתה מודאג מהאסתטיקה שלך ובכל זאת רוצה יישור זול יותר, פלטות בלתי נראות עשויות להיות הפיתרון הטוב ביותר עבורך – יישור.

במדריך זה אנו נראה לך כיצד פועלים סוגרים בלתי נראים וכיצד עליך לראות רופא שיניים שמיישר את שיניך במידת הצורך

במקום לבזבז כמה אלפי דולרים על מגש שיניים דמוי בלתי נראה. ראשית, עליך להבין את בעיות השיניים העלולות לגרום לאנשים לשאול אותך כיצד ניתן ליישר שיניים ללא סד.

אין תשובה פשוטה

אך למרבה המזל יישור שיניים יכול כעת להציע פלטות ומערכות יישור שמיישרות את השיניים תוך מספר שבועות ונעלמות מעיניהם עד ליישורן. טבעי לדעת כמה זמן לוקח ליישר ולהדק את השיניים, וישנן כמה דרכים ליישר את השיניים – אם השן תמיד הייתה עקומה, אם הנחת אותה או אם נעשית קצת עקומה כי שכחת את זה כשהיית קצת מבוגר. אם יש לך שן נוטה או מלאה מדי, שוחח עם רופא השיניים שלך כדי לגלות אילו אפשרויות יישור שיניים מתאימות לך ביותר.

עדיין הייתי ממליץ לבחון אפשרויות שונות אם ברצונך ליישר את השיניים בעזרת פלטה, אך מבין כיצד פועלות הפלטה והאם הן הבחירה הנכונה עבורך.

אם ברצונך לשפר את הטיפול ביישור שיניים, שוחח עם רופא השיניים או רופא השיניים על אפשרויות ההחזקה המוצעות. אם אתם מעוניינים ליישר את השיניים בעזרת סדים, שאלו את רופא השיניים לגבי אפשרות זו.

בדומה לציפוי פורצלן, ניתן להשתמש בכתר משקם לכיסוי או החלפה של שן עקומה או שבורה, וכתוצאה מכך נוצרת שן ישרה ללא שימוש בסוגרים. אם השיניים שלך עקומות אך לא עקומות, עיצוב מחדש או מתאר קוסמטי הוא בחירה טובה ליישר אותן.

בדרך כלל יש דרכים זולות יותר ליישר שיניים ללא סוגרים מאשר עם סוגרים, אך סוגרים ממתכת הם האפשרות היחידה לאלה ללא ביטוח ממשלתי. מי שלא נחשב כשיר או מעדיף טיפול משרדי ימצא בדרך כלל כי סד מתכת הוא התיקון הדנטלי הזול ביותר.

תפריט נגישות