כיצד פורצים מנעול דלת ?

לדעת כיצד לפתוח ידית דלת נעולה ללא מפתח היא מיומנות שימושית מאוד. אינך צריך לשלם לשירות מפתחות מקצועי, והדרכה זו תעזור לך לפרוץ מנעול מקלדת. אם אתה מוצא את המדריך הזה מועיל, שתף אותו עם החברים הקרובים שלך ובני משפחה שרוצים ללמוד כיצד לפתוח מפתחות ומנעולים באופן אוטומטי.

ישנם כמה פתרונות פשוטים המספקים דרך לקבל גישה מאחורי דלת ולפרוץ את הדלת מבלי לערב מאות דולרים בתיקונים. מאיפוס פנים של מנעול לדלת ועד בחירת מנעול, יש כמה דברים שתוכלו לנסות לפני שמתחילים לפרוץ דברים.

השתמש בכרטיס אשראי או בכרטיס מתנה כמזהה כדי לפתוח את הדלת הנעולה ללא שירות מפתחות. כמו דמות הסוכן החשאי האהוב עליך, אתה יכול לפתוח בכרטיס אשראי דלת פנים נעולה. כרטיס אשראי או חיוב נדחף דרך הסדקים במנעול הדלת.

כדי לפתוח את הדלת ללא מפתח, תחילה מהדקים את קצה כרטיס האשראי לתוך משקוף הדלת בדיוק במקום בו נמצא המנעול. לאחר מכן סובב את הכרטיס כנגד המסגרת כדי לדחוף את המנעול החוצה מהדלת והדלת נפתחת. על ידי ניגוב החריץ עם מברג, ניתן ללחוץ על הקפיץ הנועל את הדלת.

הכנס בדיקה מברג לתוך ידית הדלת, דחף את מנגנון הנעילה כלפי מטה וסובב אותו כדי לפתוח את המנעול. אתה צריך להישען את כל משקלך על הדלת כדי לדחוף את הדלת לפתוח כך שהמנעול יחליק. תן לדלת מרווח בין שני אזורי הנעילה כדי לפרוץ אותה.

אתה יכול גם לאלץ אותו דרך משקוף הדלת כדי להיכנס לחדר נעול דרך המסגרת עצמה. השתמשו בכבל כדי להגיע למנעול מבחוץ, החזק אותו כלפי מטה ומשוך אותו הצידה כדי לפתוח דלת נעולה בחדר האמבטיה.

תמיד היה מוכן לקדוח במנעול כדי לפגוע בדלת שלך, אך השתמש בשיטה זו אם אין לך ברירה. צריך כמה צעדים כדי לפתוח הכל כמו שצריך, אבל זו דרך לא להרוס את הדלת הנעולה.

השמדת מנעול עם פטיש תגרום נזק לדלת שלך

אבל ייתכן שזו ההזדמנות האחרונה שלך לפתוח דלת חדר אמבטיה נעולה. כפתור סיכת הפרטיות במנעול עושה מעט לפרטיות, אז השתמש בו רק כאשר אתה לוחץ על כפתור על הידית הפנימית של הדלת כדי להפעיל אותו. נעילת הכפתורים ובקרת האור מונעים מהדלת להיפתח על ידי החזקת ידית הדלת מסובבת.

ברגע שאתה על החלק הפנימי של הדלת עם מנעול הכפתור

הכניסה לדלת היא כבר לא ניסיון גדול. רק זכור שאינך יכול לסובב את המנעול או לנסות לפתוח את הדלת ללא ידית הדלת. השקת דלתות פנים של חדרי שינה וחדרי אמבטיה – רשימה זו של כמה דרכים לקבל גישה לדלתות פנים נעולות.

אחת הדרכים המהירות ביותר לפתוח דלת חדר אמבטיה נעולה

היא להשתמש במפתח ספאם. אם נעלתם את דלת חדר האמבטיה מבפנים ואין לכם מברג, דרך נוחה לפתוח אותה היא להשתמש במפתח. מקדחה עשויה להיראות כמו דרך קיצונית לפתוח את הדלת הנעולה שלך, אבל אם אי פעם הכנסת את מקדחה ידית הדלת שלך לכספת הביתית שלך (או המנעול הראשי) ותצליחי לכבות הכל מבלי להבין שהשארת בה את המפתח, תקבל את נְקוּדָה.
למידע מורחב אודות כיצד פורצים מנעול דלת ? עליך להעיף מבט ב- orlock.co.il

עם מנעולי מקלדת

אתה כבר לא צריך להסתובב עם מפתח, ויש לך יותר שליטה על מי יש גישה לבית או למשרד שלך. אתה יכול לקחת איתך את האפשרות לפתוח את מנעול הדלת עם משדר קטן. דלתות ומנעולי מקלדת מונעים את הצורך במסירת מפתחות, כך שאינך צריך לדאוג לסחוב אותם או להסתכן באובדן אם תישאר בבית.

הגברת האבטחה

היא אחד היתרונות הגדולים ביותר שאתה יכול להשיג על ידי המרת המנעול הנוכחי שלך למנעול מקלדת. אם אתה חושב לשמור על משהו חסוי או יקר, אולי תרצה להשתמש במנעול תליה כדי להבטיח את אבטחת דלת הכניסה שלך ולהפוך אותה למאובטחת ככל האפשר ולמנעול שקשה יותר לפיצוח.

אם אין לך ערכה לבחירת מנעולים

אתה יכול להשתמש בעט סליל, שזו אחת הדרכים הטובות ביותר לפתוח את הדלת הנעולה ללא כל שירות מפתחות. סיכות בובי פותחות דלתות נעולות, בדומה לסט לקטוף מנעולים, אבל זה דורש יותר ריכוז וסבלנות. אם נעלתם את דלת חדר השינה שלכם, דלת חדר אמבטיה נעולה או מנעול על דלת אחרת בביתכם, סכין חמאה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לפתוח אותה ללא שירות מפתחות.

אם אתה מוצא את עצמך ננעל מחוץ לרכב שלך

שיטת השרוך לפתיחת דלת המכונית שלך היא דרך קלה לעשות את העבודה. שיטה זו פועלת עבור מכוניות עם מנעולים או אדני אנכיים. שיטת אטב הנייר אינה פועלת עם מנעולים חיצוניים או דלתות שאמורות להיות מאובטחות מבפנים.

תפריט נגישות