ספרי לימוד לילדים

ריכזנו עבורכם רשימה של ספרי הלימוד הטובים ביותר ללימודי ESL שיכולים לשמש בכיתה שלכם לילדים ולמבוגרים בשנה הראשונה לחינוך.

כאן תוכלו למצוא פעילויות ושיעורים שיעזרו לילדכם ללמוד אנגלית

כמו גם שיעורים בדקדוק, איות, דקדוק ואוצר מילים. חוברת עבודה זו הנמכרת ביותר לגן ילדים מושלמת לתלמידים הלומדים מושגים בסיסיים במתמטיקה בכיתה או בבית. אם אתה רוצה שילדיך ילמדו סינית כילדים סינים החיים בסין, ספר הלימוד הזה הוא בדיוק מה שאתה צריך. למד סינית למתחילים במדינות רבות ומהווה משאב נהדר לילדים הלומדים סינית לאנגלית.

חלקם ספרים פיזיים

אחרים הם PDF או ספרים אלקטרוניים, וחלקם ספרים בחינם (ראה את הספר החינמי שלנו למטה). אנו מציעים מגוון רחב של ספרי ילדים בחינם ב- Kindle, דרך נהדרת להעניק לילדך גישה למגוון רחב יותר של חומר קריאה מבלי להוציא שקל. מספר אתרים אחרים מקלים על מציאת ספרי ילדים בחינם בפורמט קינדל, כולל eReaderIQ ו- Goodreads. כל שעליך לעשות הוא לחפש "פלט קינדל" בתיבת החיפוש בצד ימין של עמוד הקינדל שלך או על מסך המחשב שלך.

מחברי הספרים הללו מבינים שלילדים ולמבוגרים יש אתגרים ייחודיים שעליהם ללמד בעצמם

ולכן הם יוצרים ספרי לימוד המתמחים בקבוצה כזו או אחרת. רשימה זו מחולקת לשלוש קטגוריות: ספרי לימוד שתוכננו במיוחד לילדים, ספרי לימוד בעלי תכונות שמתאימות לילדים וספרי לימוד המיועדים לתלמידים מבוגרים יותר.

החינוך יהיה שונה כל כך אם ההורים יוכלו להשיג ספרי לימוד שבעזרתם ניתן ללמד את ילדיהם בבית. ילדי בית רבים חשים שספרי הלימוד הצילו אותם מלהיות המומים עד כדי כך שהם צריכים להיות יצירתיים יותר בהתאמת חומרים לילדיהם.

בתי ספר שאין להם ספרי לימוד צריכים לשקול הדפסה והפצה של משאבים מקוונים

כדי להפחית את הנטל לעשות הכל על המסך, לפחות עבור תלמידים שבוחרים לעשות זאת. בתי ספר שיש להם מערכת איסוף ספרי לימוד צריכים לתכנן תוכניות להפצה, אולי להשתמש באותה מערכת שפותחה באביב להפצת מחשבים ניידים וארוחות צהריים.

כדי להשיג ספר בחינם לילדכם, בדקו את זמינות התוכנית באזורכם ואז עקבו אחר ההוראות לרישום. התוכנית מציעה מגוון של ספרי ילדים לבחירה, ואינך זקוק לחברות בקינדל פריים כדי לקרוא אותם.

בואו נודה בזה, אם אתה קונה קלאסיקה לילדים של כריכה קשה (או חדשה), אתה מעלה את עלות חינוך ילדך בצורה של יותר ספרים ממה שאתה צריך.

בסוף שנות השישים ותחילת שנות השבעים

הוצאות ספרים לילדים פיתחו דור חדש לגמרי של ספרים לילדים ולהוריהם. ספרים אמיתיים (ספרים ממוקדי היסטוריה) הפכו לסטנדרט למורים – הוראה לילדי בית ספר יסודי התנהלה. ספרים אלה החלו את דרכם כספר למתחילים, אך הם עדיין מושלמים עבור מורים ללימודי תואר שלישי שרק התחילו את דרכם בכיתה ויש להם הרבה מה להציע. אם אתה אוהב ספרים אלה, אם אתה מנסה אותם, הם יכולים להגיע עד לומדים מתקדמים, כך שתוכל להרחיב את כישורי האנגלית והשפה שלך איתם.

מספר הספרים הכלולים ב- Sonlight ובתוכניות שלה אולי נראה מכריע, אך התמיכה החיונית של מדריכי מדריכים תעזור לך לעבור את האתגרים והשמחות לעזור לילדים שלך בשיעורי בית. זהו משאב שיכול להפוך את החינוך הביתי לקל ככל האפשר.

ספרים אלה עוזרים לילדים לפתח כישורי שפה בסיסיים ולהרחיב את אוצר המילים שלהם הרבה יותר מכל מדיום אחר. הטקסטים, הפעילויות והספרים המשמשים בבית ובכיתה מועילים לצמיחת ילדכם בזמן שהם לומדים אנגלית.

אם אתה רואה בספרי הלימוד משעממים וסותרים למידה יצירתית ואותנטית

עצם נוכחותו של ספר פיזי יכולה למנוע ממורים להחליף, להוסיף או אפילו להחליף מורים במקום בו זה יהיה שיפור. אין גם שום ערובה לכך שהמוצרים הדיגיטליים שיחליפו ספרי לימוד יהוו שיפור כלשהו, ובתי ספר מסוימים נותנים שירות לתלמידים שלהם בכך שהם לא מציעים שיעורי וידאו אליהם התלמידים יכולים להתייחס ולעבוד במחשבים.

אם ספרי הלימוד יהיו זמינים באופן נרחב במערכת בתי הספר היסודיים, יש להשתמש בהם בתדירות האפשרית, ולא כתחליף לספרים פיזיים בכיתות.

על ידי קריאת ספרים מסוג זה ודיון בנושאים מסוג זה

ילדים יכולים ללמוד כיצד לחשוב בצורה ביקורתית והגיונית. לרוב ספרי הלימוד בהם אני משתמש משלימים מדריכי מורים, כך שאינני צריך לעבוד הרבה כדי לתכנן שיעורים ומשימות ולדון בתשובות עם ילדי. הבנים שלי מסוגלים ללמוד מתמטיקה באופן המתאים לסגנון הלמידה והצרכים שלהם.

תפריט נגישות