רעיונות למפגש חברתי לילדים

משפחות רבות עשויות לטוס בקיץ הקרוב, כאשר 65% מההורים מאמינים שנסיעה בטיסה בטוחה מאוד או איכשהו עבור ילדיהם. עם זאת, עדכן לאחרונה את תקנות הנסיעה שלו, והסיר רבות מההגבלות, השינויים חלים רק על אנשים שחוסנו. בנוסף, אם אתה מחוסן לחלוטין, אתה עשוי לחזור לפעילויות רבות בפנים ובחוץ שאולי לא הצלחת לעשות עקב המגיפה, לרבות דחיית מסכות או התרחקות חברתית, אלא אם כן נדרשת לכך. תקנה או חוק. בין אם אתה מחוסן או לא, אתה יכול להפחית את הסיכון לזיהום על ידי בדיקה 72 שעות לפני האיסוף.

אם אתה וחברך לא מחוסנים

השתדלו לא להיפגש על ידי התרחקות מאחרים. לאלו שלא חוסנו, אפשרו לאנשים ממשפחות שונות לשמור על ריחוק חברתי, והימנעו מחיבוק ולחיצת ידיים בהתכנסות בקבוצות קטנות בחוץ. אם ילדכם נפגש עם חברים באופן אישי, עזרו להם לתכנן מפגשים קטנים בחוץ ולשמור אותם על מרחק בטוח אחד מהשני, כמו ציור עם גיר על המדרכה או רכיבה על אופניים.

עדיף לא ללכת לפארקים שבהם יש הרבה אנשים

במיוחד עם דברים שילדים רבים משתמשים בהם, למשל, בחדרי כושר בג'ונגל. כשזה מגיע לפעילויות, אזורים חיצוניים פחות צפופים כמו חופים ופארקים לאומיים או ממלכתיים הם אפילו בטוחים יותר ממקומות שממקמים אותך בקרבת קהל גדול כמו פארקי שעשועים וקונצרטים. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד אתה וילדיך יכולים לקבל אנרגיה פיזית ורגשית בחוץ תוך שמירה על ריחוק חברתי טוב.

חקר חוצות עם מרחק חברתי נאות יכול להתקיים בחצר האחורית

בגינה על השולחן, או אפילו באופן וירטואלי (אם כי לא עם כל היתרונות). יציאה היא יותר מסתם כיף לילדים ובני נוער. ילדים עדיין יכולים להפיק תועלת מהטבע על ידי תרגול ריחוק חברתי נאות.

מופע תיאטרון לקוראים קרנבל או קרקס עם מרכזים ומשחקים הורים וילדים חדר כושר לילה משפחה השתתפות בשירותים ציבוריים או תערוכת אמנות יום כדור הארץ או מכירה פומבית של אמנות (להלן הרעיון של מכירה פומבית שקטה ומופע אמנות אביבי) פיקניק / מנגל (ראה רעיון למטה) צור חוויה מחוץ ללימודים להשתתפות הורים

בקשו מהילדים לצייר "כרטיסי הזמנה" שנשלחו הביתה למשפחות, עם ציון התאריך והשעה של האירוע. זה יהיה נחמד "לבלות עם המשפחה"; זה יכול להיעשות אחר הצהריים של התוכנית או כזמן חברתי לאחר סיום התוכנית.

בקשו מילדכם לבחור פינוק לכל שבוע ולאחר מכן לבשל אותו יחד. בחרו יחד עם ילדכם מתכונים חדשים לארוחת ערב ובישלו אותם יחד.

עודדו את הילדים להמציא פריטים ייחודיים

יצירתיים ושימושיים. זה עשוי לקחת יותר מיום לילדים להשלים את הפרויקט שלהם; עם זאת, לאחר השלמתו, שתף את ההמצאה שלך עם הקבוצה. ילדים יכולים לעבוד בנפרד או בקבוצות קטנות; תן להם מספיק זמן להחליף רעיונות.

ילדכם יכול להשתמש ביצירתיות שלו

כדי ליצור פרויקט חדש בכל יום. ילדכם יכול לשחק במשחקים מקוונים מרובי משתתפים עם סבא וסבתא שלהם, לשחק קלפים באמצעות וידאו צ'אט, או לקרוא ספרים יחד בטלפון או בווידאו צ'אט, אם למנות רק כמה. בפוסט זה, רופא הילדים ההתפתחותי שלנו מציע 23 סוגי וידאו צ'אט.

קשרים חזקים עוזרים לילדים לפתח חוסן

אטרקציות לבת מצווה מומלץ וגם בקורונה אפשר לחגוג פשוט צריכים להיות יצירתיים, כדי שיוכלו להתאושש מתקופות קשות. להיות החבר הכי טוב: חברות מקדמת את ההתפתחות החברתית והרגשית של ילדים. אחרי הכל, להיות חברים עם בית הספר זה לא רק לילדים; זה חשוב גם למבוגרים, אז השאר מקום לחברות של מבוגרים בלוח השנה שלך.

יש דרכים מעניינות להישאר מחוברים תוך שמירה על מרחק בטוח אחד מהשני

ישנן דרכים יצירתיות רבות לארגן מסיבות, דייטים משפחתיים ופעילויות וירטואליות אחרות כך שאתה וילדיך יכולים להמשיך להתחבר לאנשים שאתה אוהב. לדוגמה, ילדים יכולים לצאת לציד אוצרות ולפגוש את החפצים שלהם במיקום נבחר לחגיגה חברתית מרוחקת. אתה יכול גם לבקש מחבריך לבוא לביתך ולשיר יום הולדת שמח ממרחק בטוח בזמן שילדת יום ההולדת יושבת על כיסא או כסא מעוצב בחצר שלך.

לחגוג בר מצווה או בת מצווה

ניתן להזמין בני משפחה – אנו יכולים להבטיח שלמעט מאוד יש תוכניות אחרות. לכו רק למסיבות או לאירועים חברתיים שילדכם יכול לעמוד בהם. אספו את החברים של ילדיכם בשעה היעודה באמצעות מערכת משחק (כמו פלייסטיישן או XBox).

אטרקציות לבת מצווה

ילדים יכולים לשחק ביחד באינטרנט. אם צ'אט זום אינו מספיק, אנא הזמינו שיעורים קבוצתיים וירטואליים עבור הפעוטות והחברים שלכם כדי שהם יוכלו להשתתף בפעילויות יחד. עזור לילדך לשמור על קשר עם חברים ומשפחה מורחבת באמצעות שיחות ועידה בווידאו או היכרויות.

אם תבחרו להיפגש באופן אישי

הבהירו לחברים ובני משפחה כיצד להעמיד את הבטיחות בראש סדר העדיפויות תוך כדי בילוי משותף. אם אתם מתכננים לנסוע כדי להתאחד עם משפחה או חברים, עקוב אחר הוראות ה-CDC. חבשו מסכת פנים באירועים צפופים, השתמשו בחומר חיטוי ידיים, וודאו שיש לכם מרחק חברתי נאות – לפחות 2 מטרים – בינכם לבין צופים אחרים, בין אם אתם עומדים, יושבים על כיסא או נמצאים על דוכן. …

זו הסיבה שבאופן כללי

אם אינך מחוסן נגד COVID-19, הסיכון של כל פעילות שתאפשר לך לשמור על מרחק חברתי אז איך אחגוג בת מצווה כשאנשים רבים יכולים ליהנות ממנו כשהם רחוקים אחד מהשני. זה גם עוזר לילדים ולבני משפחה אחרים לכבד את הצרכים של אחרים לזמן שקט או לא מופרע, וכאשר הם יכולים לתקשר עם חברים באופן וירטואלי.

זו גם הזדמנות אדירה למבוגרים להדגים פתרון בעיות

גמישות וחמלה לילדים כאשר כולנו עובדים על ידי התאמת לוחות זמנים יומיומיים, איזון עבודה ופעילויות אחרות, ויצירתיות עם האופן שבו אנו מבלים את הזמן שלנו עם חדשים. רשויות, כמו גם חיבור ותמיכה בחברים ובני משפחה בדרכים חדשות. במדריך זה, תמצא דרכים רבות לעזור לילדים להרגיש מחוברים יותר לאנשים שהם אוהבים אך אינם יכולים לראות בטוחים כעת. הנה סקירה של מה הורים ואפוטרופוסים יכולים לעשות כדי להעסיק את הילדים בזמנים אלו.

המגזין הקלאסי האהוב על הילדים

מפרסם לעתים קרובות אוספים של סיפורים, פאזלים, עבודות יד ועוד כדי לעזור לילדים להתמודד עם מצב נעול ולעזור להורים להפיק את המרב מהזמן הזה עם ילדיהם. מפורסמים משתמשים בימים אלה ברשתות החברתיות כדי לקרוא ספרי ילדים לקטנטנים בבית. מכיוון שימים ושבועות הופכים כעת ליותר מחודש של התרחקות חברתית, ייתכן שיגמרו לכם הרעיונות כיצד להעסיק את ילדיכם ימים ארוכים בבית.

 

תפריט נגישות