שעון חכם, השוואה בין הדגמים הנחשקים.

איזה שעון חכם הכי מתאים לך?

שעון חכם יכול להיות תוספת טובה לחיים שלך. זה יכול לעזור לך להישאר מחובר, לעקוב אחר הבריאות שלך ועוד. אז איזה שעון חכם כדאי לקנות?

Apple Watch:

– Apple Watch הוא השעון החכם הפופולרי ביותר בחוץ. יש לו הרבה תכונות שנועדו לשפר את איכות החיים שלך. לדוגמה, זה עוזר לך לשמור על קשר עם החברים והמשפחה שלך על ידי שליחת הודעות ומענה לשיחות על המסך שלו.

– הסוללה מחזיקה 18 שעות בטעינה בודדת וזה די מרשים למכשיר בגודל כזה. זה גם מספק התראות מועילות כמו מתי הגיע הזמן לקום או לצאת לטיול או אם יש לך שיחה נכנסת.

– החיסרון בשעון הזה הוא שאין לו כל כך הרבה אפליקציות זמינות כמו שעונים אחרים,

שעון חכם הוא מכשיר לביש שיכול לבצע מספר משימות כמו זיהוי השעה, בדיקת הודעות והורדת אפליקציות.

ישנם מותגים רבים של שעונים חכמים בשוק כיום. אבל איזה מהם כדאי לקנות? ריכזנו רשימה של כמה מהמותגים והדגמים הפופולריים ביותר של שעונים חכמים.

Apple Watch: Apple Watch הוא שעון חכם מדהים שניתן לשייך לאייפון שלך כדי לספק לך התראות ומידע אחר. יש לו מספר אפליקציות שתוכל להוריד עליו.

Samsung Galaxy Gear: Samsung Galaxy Gear הוא אחד השעונים החכמים הפופולריים יותר התואמים לאנדרואיד בחוץ. יש לו הרבה תכונות אבל זה לא תואם לאייפון אז אם יש לך אייפון, זה לא בשבילך.

הקדמה: מהו שעון חכם ולמה אתה צריך אחד?

שעון חכם הוא מכשיר לביש שניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר פעילויות גופניות ולמדוד דופק. זה יכול לשמש גם כדי לשלוח ולקבל הודעות, מיילים והתראות.

ישנם דגמים רבים ושונים של שעונים חכמים בשוק כיום, אך לכולם יש סט יתרונות משלהם. לדוגמה, חלקם סבירים יותר בעוד שאחרים מתקדמים יותר מבחינה טכנולוגית. אבל מה שבאמת חשוב הוא שתמצא את אחד שמתאים ביותר לצרכים שלך.

שעון חכם הוא מחשב קטן שעונדים על פרק היד. זה יכול לבצע שיחות, להציג טקסטים, מיילים והתראות אחרות, ולעקוב אחר הכושר שלך.

השעון החכם הראשון הוצג בשנת 1972 על ידי Pulsar. היה לו מחשבון ותצוגה דיגיטלית. השעון החכם המודרני הראשון הוצג על ידי אפל ב-2007 בשם Apple Watch. בשנת 2014, סמסונג הציגה את השעון החכם הראשון שלהם בשם Galaxy Gear, בעל תכונות חדשות רבות כמו מד דופק, מד צעדים וגשש GPS.

ישנם סוגים רבים ושונים של שעונים זמינים בשוק כיום, אך אם אתם מחפשים משהו במחיר סביר, בעל עיצוב יפה ויש לו את כל התכונות של שעון יקר, האפשרות הטובה ביותר עבורכם היא Huawei Watch 2 Classic Edition עם רצועת עור או Huawei Watch 2 Sport עם Sil

השוואה בין הדגמים הנחשקים ביותר והמאפיינים הייחודיים שלהם

שעונים חכמים הפכו להכרח עבור אנשים שרוצים להישאר מחוברים לעולם. השוק מוצף במערך של שעונים חכמים בעלי תכונות שונות ומתומחר שונה.

Apple Watch Series 3 הוא התוספת האחרונה לקו מוצרי הדגל של אפל, אשר נחשפה ב-12 בספטמבר 2017 בקליפורניה. יש לו עיצוב ותכונות חדשות כגון קישוריות סלולרית ואפליקציית ECG שיכולה לזהות פעימות לב לא סדירות.

ל-Samsung Gear S3 יש מסגרת מסתובבת שניתן להשתמש בה כדי לנווט בין תפריטים ואפליקציות מבלי לגעת במסך. יש לו גם רמקול מובנה כך שאתה לא צריך את הטלפון שלך בקרבת מקום כדי לבצע שיחות או להאזין למוזיקה.

Fitbit Ionic הוא השעון החכם הראשון מבית Fitbit, שיצא באוקטובר 2017

השעון החכם הוא המצאה חדשה יחסית, אבל הוא הפך במהרה לגאדג'ט חובה. ישנם מותגים ודגמים רבים ושונים לבחירה, כל אחד עם מאפיינים ומפרטים משלו.

במאמר זה נשווה בין הדגמים הנחשקים ביותר של שעונים חכמים הקיימים כיום בשוק. אנו נבחן את המאפיינים הייחודיים של כל שעון ונדון מה הכי מתאים לך.
למידע מורחב בתחום של שעון חכם, השוואה בין הדגמים הנחשקים. עליך לבדוק ב- ishopy.co.il

הדגם הראשון שנבחן הוא Apple Watch Series 3 (GPS). ה-Apple Watch Series 3 (GPS) תוכנן עם מעבד משופר שהופך אותו למהיר פי שניים מהגרסאות הקודמות של השעון. יש לו גם חיישן דופק משופר שיכול לזהות אי סדרים בדופק שלך בצורה מדויקת יותר מאשר גרסאות קודמות של השעון.

הדגם הבא נעשה

תפריט נגישות