תדלוק ממוחשב של ציי רכב – איך זה עובד, יתרונות וחששות

תדלוק ממוחשב של ציי רכב

תדלוק ממוחשב של ציי רכב

תדלוק ממוחשב של ציי רכב הוא תהליך הכולל שימוש בטכנולוגיה חכמה לניטור וייעול תהליך התדלוק. אחד היתרונות של תדלוק ממוחשב הוא בכך שהוא יכול להוזיל את עלויות הדלק בשיעור של עד 20%. בנוסף, זה יכול לעזור למנהלי ציים לנטר ולמטב את צריכת הדלק של הצי שלהם.

החשש העיקרי בתדלוק ממוחשב הוא שחלק מהנהגים עשויים להיות מודאגים מהפרטיות שלהם. ניתן למכור את הנתונים שנאספו על ידי מערכות אלו לצדדים שלישיים מבלי ליידע את הנהג.

מהי מערכת תדלוק ממוחשבת?

מערכת תדלוק ממוחשבת היא מערכת המנהלת את אספקת הדלק למטוסים. המערכת כוללת תוכנה המשמשת לחישוב כמות הדלק הדרושה לכל טיסה, ולאחר מכן שולחת את המספר המתאים של משאיות כדי להעביר את הדלק לשדה התעופה.

מערכת התדלוק הממוחשבת מספקת גם ממשק לטייסים, שאומר להם כמה דלק הם צריכים לטיסה ומתי הם יכולים לצפות למשלוח הבא שלהם.

איך זה עובד?

מערכות ניהול דלק הן מערכות ממוחשבות שיכולות לנטר ולשלוט על זרימת הדלק לרכב. הם פועלים על ידי מדידת מפלס הדלק במיכל, ולאחר מכן כיבוי אוטומטי של המשאבה כשהיא מגיעה לרמה מסוימת.

המערכת נועדה למנוע מילוי יתר או מילוי חסר של מיכלים, מה שעלול לגרום לבעיות מנוע.

מערכת מסוג זה נפוצה בתחנות דלק, אך הן מותקנות יותר ויותר באזורים אחרים שבהם נמכר בנזין, כמו חנויות נוחות וחנויות מכולת.

יתרונות עבור החברה שלך

מערכת תדלוק ממוחשבת יכולה לעזור לכם לחסוך כסף וזמן. בנוסף, זה גם יעזור לך להימנע משגיאות ולשפר את יעילות הדלק שלך.

עבור עוד מידע בנושא של תדלוק ממוחשב של ציי רכב – פזומט pazomat ניתן לבקר באתר

היתרונות של מערכת תדלוק ממוחשבת הם:

  • ניתן לחסוך עד 10% בעלויות הדלק באמצעות הטמעת מערכת תדלוק ממוחשבת.

  • זה עוזר לך להימנע משגיאות ולהפחית את הסיכוי לטעות אנוש.

  • זה גם יעזור לך להגביר את יעילות הדלק שלך ולהוריד את הפליטות שלך, וזה חשוב בסביבה של היום שבה אנחנו מנסים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלנו.

החשיבות של תדלוק צי שלך באחריות

מילות מפתח: יעילות דלק, יעילות אנרגטית, תדלוק בר קיימא)

למפעילי הצי של היום יש אחריות לוודא שהם משתמשים בדלק היעיל ביותר ומניעים את כלי הרכב שלהם באנרגיה מתחדשת.

להלן כמה מהסיבות מדוע עליך לתדלק באחריות:

  • כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך.

  • כדי לחסוך כסף בעלויות הדלק.

  • להפחית פליטות ולשפר את איכות האוויר.

  • לעזור להגן על הסביבה שלנו עבור הדורות הבאים.

תדלוק הצי שלך בדרך להצלחה

מילות מפתח: ניהול דלק ואנרגיה, תדלוק אוטומטי, תדלוק חכם

העולם מתקדם לעבר עתיד נקי וירוק יותר. עם זה מגיע הצורך לשנות את הדרך בה אנו מתדלקים את הרכבים שלנו. החדשות הטובות הן שישנן מספר דרכים בהן אנו יכולים לעשות זאת.

אחת השיטות הפופולריות היא באמצעות תדלוק אוטומטי בתחנות דלק. תהליך זה מאפשר לנהגים להשתמש בכרטיס האשראי או במספר הטלפון שלהם כדי לתדלק אוטומטית את רכבם כאשר הוא מגיע לרמת דלק קבועה מראש. לשיטה זו יתרונות רבים, כולל חיסכון בזמן, חיסכון בכסף והפחתת פליטת CO2 עד 10%.

שלבים מוכחים לתדלוק ממוחשב של ציי רכב

תדלוק ממוחשב הוא תהליך של תדלוק כלי רכב באמצעות מחשב במקום ידני. זהו תהליך חדש יחסית ולא יושם במדינות רבות. המדינה הראשונה שהטמיעה את המערכת הזו הייתה נורבגיה, שמשתמשת בה כבר יותר מחמש שנים.

היתרונות של תדלוק ממוחשב הם בכך שהוא חוסך זמן, כסף ומשאבים.

זוהי מערכת שניתן להשתמש בה כדי לתדלק כלי רכב באופן אוטומטי. זוהי מערכת שלמה הכוללת את יחידת חלוקת הדלק, מחשב על הסיפון וקורא RFID. עמדת התדלוק האוטומטית תוכננה להתקנה בצידי כל בניין, או ליד כל חניון.

קורא ה-RFID קורא את התג של הרכב כשהוא מתקרב ואז מפעיל את המתקן להפסיק לספק דלק כאשר הוא מזהה שהמיכל מלא. המחשב המשולב עוקב אחר תקלות כגון דליפות או שבירות בצינור, ויכבה אם יתגלו בעיות כלשהן.

החברה הישראלית המספקת תדלוק ממוחשב של ציי רכב – פזומט (מחברת פז)

פזומט היא חברה שנוסדה במטריית פז, אחת מחברות האנרגיה הגדולות בישראל. היא הוקמה בשנת 1986 ומטרתה לספק פתרונות ניהול מקיפים ומדויקים לציי רכב. פזומט הם המומחים בתדלוק ממוחשב לעסקים גדולים וקטנים. הם קיימים למעלה מ-30 שנה ויש להם את הניסיון להציע פתרונות מקיפים ומדויקים ללקוחותיהם.

פזומט היא חברת בת של פז – חברת האנרגיה הגדולה בישראל. פזומט נותנת מענה מקיף ומדויק לתדלוק ממוחשב של ציי רכב, לחברות גדולות וקטנות.

עם השנים, הרחיבה פזומט את פעילותה וכעת היא מתמחה ביצירת מגוון פתרונות לשליטה ובקרה על הוצאות הרכב. מעבר לתדלוק הממוחשב, פזומט מציעה ללקוחותיה שירותים מקצועיים נוספים כמו רחיצת הרכב, תיקון תקרים וחילוץ ועוד.

במהלך השנים פזומט הרחיבה את פעילותם, ומציעה כיום מגוון שירותים לבעלי רכבים לרבות תדלוק רכבכם במקום, מוקדי משלוח כרטיסי דלק, שטיפת רכב ועוד.

אחת הספקיות המובילות של פתרונות כרטיסי דלק, פזומט היא חלוצה בתעשייה כבר יותר מ-25 שנה. לא רק שפזומט מציעה מגוון פתרונות לכרטיסי דלק, אלא שהם הרחיבו את פעילותם לכלול שירותים מקצועיים נוספים. שירותים אלו כוללים שטיפת רכב, תיקון תקרה וחילוץ.

פזומט מפעילה מערכת עצמאית לניהול השירותים והעמלות שלה, מה שנותן לה את הגמישות להיות זריז הן בתקציב והן ברמת השירות. כך למשל, פזומט מספקת מגוון שלם של שירותים להוצאות רכב הכולל תחזוקה מונעת ואבטחה וכן תפעול שוטף. מערכת סליקה עצמאית של החברה, המאפשרת להגיע לרמת שירות גבוהה במיוחד, ללא קשר לגורמים חיצוניים. לקוחות פזומט נהנים מפתרון אישי ומלא לניהול הוצאות הרכב החל מהשירות, דרך האבטחה ועד לתפעול השוטף.

לפזומט יש גם מחלקת קשרי לקוחות שמיטיבת עם העוסקים בענף האנרגיה. המחלקה מספקת פתרונות מסחריים ללא התערבות מתווך. כל התפעול והדיור מטופלים על ידי אנשי מקצוע שהם עובדי פזומט מיומנים, תחת קורת גג אחת.

מעוניינים להגיע אל פזומט קשרי לקוחות בקלות? היכנסו אל האתר של שירות בקליק ובצעו את כל שאילתותיכם בקלות ובחינם באתר.

פזומט היא חברת שיווק וסחר, המתמחה בתחום האנרגיה. הם מציעים פתרונות מותאמים עבור תאגידים גדולים, חברות קטנות ובינוניות, וכן עבור אנשים פרטיים. החברה מספקת את שירותיה בתחומים הבאים: ייעוץ מסחרי וטכני, אסטרטגיות מותאמות להפחתת סיכונים, רכש מוצרים ושירותים, ניהול מסחרי של צרכנים וחוזי אספקה.

כיום פזומט היא חברת התדלוק הממוחשב הגדולה בישראל מכיוון שיש לה אלפי לקוחות ישראלים. כולם סוגים שונים של חברות – ממוסדות גדולים ועד לעסקים קטנים.

חברת פזומט הינה חברה המתמחה בפיתוח מערכות תדלוק ממוחשבות. החברה נוסדה בשנת 1985 וזכתה להצלחה רבה בפעילותה. כיום היא פועלת ברחבי ישראל ומספקת שירותי תדלוק לעסקים מכל הסוגים והגדלים.

אז נחזור לנושא שלנו – איך משווים רכבי גז טבעי לרכבים חשמליים?

רכבי גז טבעי הם אלטרנטיבה מצוינת לרכבים חשמליים. הן זולות יותר, יעילות יותר ובעלות טביעת רגל פחמנית נמוכה בהרבה ממכוניות חשמליות. עם זאת, התשתית אינה מפותחת כמו למכוניות חשמליות.

  • רכבי גז טבעי זולים יותר מרכבים חשמליים

  • למכוניות חשמליות יש בדרך כלל פליטת פחמן גבוהה יותר

  • התשתית לגז טבעי אינה מפותחת כל כך

  • לגז טבעי יש פליטות נמוכות יותר

תפריט נגישות