תיקון מסכים למחשב נייד

 תיקון מסכים למחשב נייד

תיקון מסכים למחשב נייד

במידה ואתם עושים שימוש במחשב לאורך זמן רב, הרי זה לא ממש נעים לראות מסך שבור. אם אתם צריכים לתקן את המחשב שלכם, הרי חשוב ביותר להגיע לטכנאי מחשבים מומחה בתחום. כל הפרטים- בכתבה הבאה. 

מתי צריך לבצע תיקון מסכים למחשב נייד?

ישנם מקרים בהם יש צורך לבצע תיקון מסכים למחשב נייד כי המחשב כבר ישן ויש צורך להחליף את המסך הישן בחדש. ישנם מקרים בהם התיקון אינו קשור בכלל למסך אלא קשור לגורמים אחרים כמו למשל מחשב שלא הוטען מספיק זמן או סוללה של מחשב שאינה איכותית. במידה ואתם רוצים לבדוק האם התקלה באמת קשורה למסך, הרי ההמלצה היא לחבר את המחשב למסך חיצוני, כך תהיה לכם האפשרות לבחון האם מדובר בבעיה במסך או שמא מדובר על בעיה אחרת. כך או אחרת, רגע לפני שאתם ממהרים לטכנאי מחשבים, כדאי לכם לבחון היטב את הבעיה על מנת לא להגיע ולגלות כי לא מדובר בבעיה במסכים אלא בבעיה אחרת.

אילו תקלות במסך מחייבות תיקון?

ישנן מספר תקלות המחייבות תיקון מסכים למחשב נייד וכעת נמנה את התקלות השונות:

  • מסך שבור: במידה ודרכתם בטעות על המטען של המחשב שהיה מחובר לחשמל והפלתם את המחשב, הרי תדעו כי אתם לא הראשונים שזה קורה להם. תקלות רבות מתרחשות בשל מסך שבור או סדוק. מסך שבור ניתן לזיהוי באמצעות שבר פיזי על המחשב או ניתן להבחין במריחת צבע ופסים צבעוניים לאורך המסך. 
  • מסך מרצד: עוד תקלה נוספת במסך המחייבת טיפול אצל טכנאי מחשבים מקצועי ואמין. במידה ומסך המחשב שלכם מהבהב סתם כך ללא סיבה, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירות של טכנאי מחשבים בתחום. ישנם מקרים בהם החיבור של הנתונים השונים של הכבל רופף אז התוצאה עשויה להיות קריעה של הכבל. במצב כזה, הטכנאי ימליץ לכם להחליף את מסך המחשב ולא את כבל הנתונים. נכון, עלות החלפת המסך יקרה יותר בהשוואה להחלפת הכבל, אבל אין ספק כי מדובר על מחיר שכדאי לכם להוציא על מנת לאפשר לכם לעשות שימוש תקין במחשב ללא כל בעיות. 
  • כרטיס מסך תקול: תקלה הנחשבת נדירה במחשבים ניידים וקשורה לכרטיס מסך תקול. כרטיס מסך הוא מעבד גרפי המותקן על גבי לוח האם ואחראי על הופעת התמונה על המסך. הכרטיס יכול להתקלקל בשל התחממות או בשל קצר בלוח אם. מכאן, ההמלצה היא להקפיד על ניקוי מאווררים במחשב הנייד באמצעות שימוש בספריי מתאים. ניתן לרכוש את הספריי בכוחות עצמכם ולבצע את המלאכה בצורה מקצועית במטרה לשמור על המחשב הנייד שלכם. 

אפשרות לשלוח את המחשב לתיקון אצל טכנאי מחשבים

במידה ואתם עושים שימוש במחשב הנייד לעיתים קרובות, הרי אחת האופציות היא לשלוח את המחשב הנייד לתיקון אצל טכנאי מחשבים. שליחת המחשב לטכנאי מחשבים תסייע לכם לפתור את הבעיה במהירות האפשרית. היום ישנם טכנאים שונים ולכן חשוב ביותר לבחון את ההיצע במטרה לבחור את הטכנאי הטוב והמקצועי ביותר. 

ישנם מספר פרמטרים אשר כדאי לתת עליהם את הדעת לפני ההגעה לטכנאי מחשבים:

  • אמינות: חשוב ביותר לבחור טכנאי מחשבים אמין, כזה אשר ישתף אתכם בכל הקשור לתיקון של המסך וכך תדעו כי בחרתם באיש מקצוע אמין. 
  • מקצועיות: נוסף על כך, שימוש בכלים מקצועיים. טכנאי מחשבים מקצועי יקפיד לא לנוח על זרי הדפנה אלא בדיוק להפך- הוא יעשה שימוש בכלים המתקדמים ביותר. 
  • ניסיון: יתרה מכך, טכנאי מחשבים מקצועי בעל ניסיון רב שיש מאחוריו שנות ניסיון רבות יסייע לכם בתיקון בצורה מקצועית ויסודית. 
  • אחריות: חשוב ביותר לבדוק מה משך האחריות- האם הטכנאי מציע לכם אחריות לטווח ארוך וכך תהיה לכם כתובת מתאימה לפנות אליה.

יש לכם בעיה במסך נייד או נייח  תוכלו לקבל שירות אמין ומקצועי טכנאי מחשבים בירושלים – פרוטק מחשבים

כמה זמן אורך תיקון מסכים?

היום כולם ממהרים ומחפשים פתרונות מהירים, אבל בעת הגעה לטכנאי מחשבים לצורך תיקון מסכים, כדאי לדעת כי אין מדובר על פעולה מהירה, אלא על פעולה אשר עשויה להתרחש במשך שעה וחצי במחשבים פשוטים. חשוב ביותר להביא בחשבון את משך הזמן התיקון ולא לדרוש מהטכנאי לבצע את התיקון כמה שיותר מהר. במקרה הזה, מהירות עשויה להוביל לתוצאה הפוכה ולכן חשוב ביותר לתת לטכנאי לבצע את התיקון בצורה יסודית ביותר. 

תפריט נגישות